6 reacties

  1. Op de een of andere manier kom ik niet op de website van HP Senior. Ik heb (weet ik zeker het juiste password gebruikt), maar ik heb mijn email adres zonder hoofdletters geschreven ipv met. Mogelijk dat dat verkeerd is gegaan. Bij het opvragen van een nieuw wachtwoord hetzelfde wachtwoord ingegeven als hiervoor. Dat zou een andere reden kunnen zijn. In ieder geval kom ik nu uit op deze pagina. Kunt u het corrigeren?

    1. Beste Bert,
      Ik begrijp uit jouw verhaal niet of je uiteindelijk op de website bent gekomen. Je mailadres met of zonder hoofdletters maakt geen verschil.
      Het moet echt aan je wachtwoord liggen. Was dit de eerste keer dat je naar de nieuwe site ging?
      Zo ja, dan is het wachtwoord waarschijnlijk niet goed overgekomen.
      Als het nog steeds niet is gelukt, stuur dan een mail met je inloggegevens naar webmaster@hpnlsenior.nl

      Groeten,

      Klaas Nienhuis

  2. Goedemorgen,
    Ik heb hetzelfde ‘probleem’ kan ook niet inloggen. Na ingave e-mailadres en wachtwoord kom ik weer terecht in hetzelfde inlogscherm

  3. IK OOK NIET :

    Wachtwoord wijzigen
    ERROR: Je account moet door een beheerder worden bevestigd voordat je de functie “Wachtwoordherstel” kunt gebruiken.

    1. Beste Geert,
      Ik zie dat je inschrijving nog niet is goedgekeurd door de secretaris.
      Dan kun je inderdaad geen wachtwoord wijzigen. En niet inloggen.
      Je moet dus even geduld hebben.

      met vriendelijke groet,

      Klaas Nienhuis
      Webmaster

      PS je kunt een mail suren naar secretaris-1@hpnlsenior.nl voor meer informatie

Ga naar de inhoud